فن خال به دنبال فروش فن پرسی

به گزارش ورزش 11، روزنامه «میرر» انگلیس اعلام کرد در حالی که تنها یک فصل دیگر از مدت زمان قرارداد فعلی رابین فن‌پرسی با شیاطین سرخ باقی مانده است اما ظاهراً سران این باشگاه انگلیسی قصد تمدید قرارداد مهاجم هلندی خود را ندارند. مصدومیت‌های پی‌درپی و روی فرم نبودن فن‌پرسی باعث شده تا منچستریونایتد به فکر فروش وی بیفتد.

«میرر» مدعی شد لوئیز فن‌خال حتی گزینه جانشینی مهاجم 31 ساله خود را انتخاب کرده و در نظر دارد تا ادینسون کاوانی را از پاری‌سن‌ژرمن به ترکیب تیمش اضافه کند. با وجود رابطه نزدیکی که فن‌خال با فن‌پرسی دارد اما او تمایل به جدایی هموطنش از جمع شیاطین سرخ دارد که در حدود شش هفته است به خاطر مصدومیت از میادین به دور بوده و به نظر نمی‌رسد به بازی حساس یکشنبه برابر منچسترسیتی نیز برسد.

فن‌پرسی در حال حاضر از ناحیه قوزک پا مصدوم است و نتوانسته موفقیت فصل اول حضورش در منچستریونایتد را که 30 گل به ثمر رساند، تکرار کند. این مهاجم هلندی در سال 2012 در ازای 24 میلیون پوند از آرسنال به جمع سرخپوشان شهر منچستر پیوست و کمک شایانی به سیزدهمین قهرمانی تیم تحت هدایت سرالکس فرگوسن در لیگ برتر که مصادف با آخرین فصل مربیگری‌ وی بود، کرد.

فصل گذشته فن‌پرسی 18 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند، جایی که منچستری‌ها زیر نظر دیوید مویس به مقامی بهتر از هفتمی دست نیافتند. او در فصل جاری هم تاکنون 10 گل به ثمر رسانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | 11:39 | نویسنده : rouzbeh |